Post by disisserogi on Feb 20, 2022 18:27:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking City - Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking City - Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset ædelsten hack ▞▞▞
▞▞▞ Cooking City - Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Vil ikke installere, så kan ikke give en anmeldelse af det faktiske spil. Jeg er ikke den eneste med dette problem, det samme sker for min søster. Hun havde dette spil, det afinstallerede sig selv og vil ikke installere igen, og hun kunne virkelig godt lide det.
Kan lide dette spil, bortset fra tidsbegrænsede niveauer. Det er klart penge, fordi du enten skal betale for yderligere boostere eller tabe igen og igen, indtil du keder dig. Hvis det bliver værre, bliver jeg nødt til at dumpe spillet. Jeg stiller op med annoncer, fordi jeg ved, at det er sådan spiludviklere tjener penge på at holde tingene kørende, men jeg har ikke tålmodighed til ingen gevinst, medmindre du betaler spil. Forlæng enten varigheden af varigheden eller undlad de annoncer, der afspilles automatisk, når afspilleren ikke har klikket for at se den.
Idle Miner Tycoon: Gold & Cash Simulacije cxj
spillet er godt, men det udstyr er dyrt, jeg kan ikke engang spille for at fortsætte på næste niveau.. og skal bruge alle mine ædelstene og andre muligheder for at komme videre.
det er et fantastisk spil, det bevæger sig glat, og jeg nyder virkelig dette spil💯👍🏼
Amuse with Cooking Academy, a Tidsstyringsspil game published by Fugazo. Grib din ovn luffer og don din chef `s hat! Madlavning Academy er spillet,
Vertigo Gaming Inc. Udgivet. 13. sep. 2017. The highest selling and most intense restaurant sim ever made is back! Deceptively easy to learn but incredibly
Godt indtil videre. Når du når højere niveauer, får spillet dig til at lide det, men når du går tilbage og afslutter andre niveauer, kan de ikke lide det, når du får hovedet af e-spillet. Så tænk at være for dig at downloade dette spil.😡 Ikke glad !!!!!!!
Cooking City - Cooking Games Arkada ejb
Dette er et meget godt spil, og jeg foreslår, at du downloader denne app, den er meget god, hvis du ønsker at få din tid til at downloade dette, men grunden til, at jeg gav den 4 stjerner, fordi den har mange udgifter.
Spil Cooking Mama: Mama Kills Animals på CrazyGames
... these Southern-inspired spots are crushing country cooking across the US. ... From fantastical French toast and flannel-busting flapjacks to a big city
Vanedannende spil og god tidsspilder. Jeg kan spille timer og ikke kede mig. Det eneste problem er, hvor svært det er at vinde uden at skulle betale rigtige penge for diamanter. Jeg bruger næsten aldrig penge på denne type spil....dette er undtagelsen. Lol. Det er mine penge, jeg spilder, så det er, hvad det er...de er i det mindste billige.
Jeg kan normalt godt lide tidspressede madlavningsspil, men denne har alt for mange annoncer, virkelig irriterende. Afinstalleret efter 10 min.
sjovt
Jeg prøvede dette igen bragte det ned til 3 stjerner, fordi jeg var nødt til at købe 4 gange bare for at slå 1 spil, der er latterligt. Det synes jeg ikke er særlig rart. Den måde, I sætter disse spil på til at bruge boostere til at købe mere. Aldrig igen
Cooking City - Cooking Games Аркади sahu
det hjælper med at forbedre følelsen af at tænke og give pres som i det virkelige liv er det bare som en test,
Jeg nød dette spil i omkring 19 eller 20 niveauer, så kommer du til et punkt, hvor du ikke kan slå niveauet, medmindre du køber de boostere, jeg har brugt penge og købt boosteren, og nu er jeg på et punkt, hvor jeg kan 'Ikke engang slå niveauerne med boosterne, det er så vanvittigt at gøre dem så hårde, at de er umulige at slå, det er derfor, jeg ikke spiller den slags spil, for hvis du ikke bruger en masse penge, kan du det' ikke vinde
Fantastisk spil, men annoncerne lukker ikke. Jeg er ikke sur over at have annoncer. Jeg er ked af det, fordi de ikke lukker, så jeg er nødt til at lukke spillet og genstarte. Heltekrige er den værste. Dette ville være en 5-stjernet anmeldelse, hvis det ikke var for det.
Crazy Kitchen Cooking Game V 1.0.65 MOD APK (Ubegrænsede penge) · Arcade , Spil. Udvikler : FlyBird Casual spil. Beskrivelser: Har du nogensinde tænkt over,
Cooking City - Cooking Games Arkada akvq
Travel around the world with Chef Pepper and her food truck in this FREE, addictive, time-management restaurant game, Kitchen Scramble! GET READY!
Hent Breakfast Story: chef restaurant cooking games (com.ccyiyo.story) APK 2.0.8 gratis til Android. Madlavningsspil 2021! Restaurant madlavning mad feber,
godt spil, men 1isuse der var igen og igen loading og loading tager meget tid
Jeg downloadede dette spil og nød det, indtil jeg foretog et køb i appen for ædelstene til en annonceret pris på R99,99. Da jeg modtog min Google Play-kvittering, var beløbet på R1399 blevet trukket fra mit kreditkort - 14 gange mere end det, der blev annonceret!!!!!!! Jeg har forsøgt at kontakte udvikleren, men har ikke modtaget noget svar. De er uærlige og bedrageriske og mangler integritet. Jeg ville tænke to gange om at downloade nogen af deres spil.
Jeg nyder at spille dette spil, men dette spil tæller ikke kunderne rigtigt. Hvorfor har jeg stadig de samme problemer som før Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men er ved at afinstallere det med sikkerhed. Det tæller ikke kunderne rigtigt jeg ved jeg har været mere end 8 kunder!!!!!!!!
Spillet er vanedannende, men jeg har siddet fast på dessertniveauet alt for længe
Jeg gav kun 2 stjerner, fordi du ikke kan overføre pengene til den anden by, det er meget svært i starten, især hvis du ikke har nok mønter til at opgradere ingredienserne. Jeg håber, du vil løse denne form for problem så snart som muligt!
godt spil, meget vanedannende
Første niveauer var meget enkelt, og sidste niveauer er meget hårdt
Jeg kan lide spillet, men den konstante reklame stopper spillet, og jeg er nødt til at genindlæse igen og igen. Det er ikke værd at spille, hvis dette sker.
fantastisk spil, men for mange annoncer
Cooking World - Food Fever ... Download the most mysterious cooking game ever. ... Alchemy Chef is a mobile game for iPhone & iPad and Android players.
reviderede min anmeldelse, da jeg har kæmpet mere end 3 dage plus for at opdatere spillet til den nyeste version. Der er ingen opdatering at finde i google play, uanset hvor jeg ser hen. Meget utilfredsstillende, da jeg virkelig holder meget af dette spil.
Omg! Samme problemstilling som før. Jeg har lige købt kampagnen for $7,99 -600 perler, 2 af alle boosts, 30 min max energi - og endnu en gang modtog jeg ikke alle mine boosts! Jeg fik ikke 2 af prisforhøjeren, burnproofers, fastcookers eller timefreezers. Hjælp venligst med det samme! Jeg vil aldrig købe noget andet fra denne app. 2. gang sker!!
クッキングシティ(Cooking City) アーケード qah
Dette spil er højt tempo, og jeg nyder sværhedsgraden af niveauerne.
Cooking City-Restaurant Games 4+ - App Store
I er virkelig noget. Jeg kan ikke gå videre til næste niveau, medmindre jeg går i lommen. Hvad sker der for os, når vi spiller de tidligere niveauer, så vi kan samle nogle penge. Det er derfor, jeg ikke vurderer disse spil i begyndelsen længere, fordi de starter sjovt, og så vil I have, at alle begynder at betale ud af lommen. Det synes jeg bare er forkert. Sådan gør du spillet umuligt at komme videre. Jeg tror, det er på tide for mig at afinstallere.
Jeg nyder at spille dette spil så meget. Når jeg er færdig med at spille dette spil, går jeg i mit eget køkken og begynder at lave mad. 😂
Dette spil var fantastisk. VAR. Du når et punkt, hvor du SKAL bruge power-ups. Jeg vil ikke spilde længere tid på at se annoncer for belønninger. Jeg har et fuldt opgraderet køkken og kan ikke slå 3 niveauer uden at bruge flere power-ups. På 50 ædelstene hver. Dette spil tjener masser af penge på annoncer og gør niveauer umulige at slå uden ædelstene. Trist og skuffet, fordi jeg virkelig kunne lide dette spil.